Studiedag!

hejhej!
dagen började med att jag vaknade tjugo över tio,
senare än vad jag hade tänkt mig. jag åt frukost
och fixade mig sedan drog jag hem till alex. jag,
sebbe och alex drog in och åt utanför grönalund.
vi skulle egentligen ha gått på grönan , men eftersom
jag hade match ikväll och grönan inte öppnade förrän
tre, skulle jag inte hinna, så  vi drog in till stan itället.
där träffade vi ebba, erica, och evelina, så jag gick
med dom istälelt eftersom de också skulle  på matchen,
vi gick och kollade på lite kläder och jag hittade
världens finaste klänning som jag la undan och
ska köpa imorn :) sen åt vi lite på donken, sen stack
jag hem till mig och hämtade mina kläder, så åkte
vi till träningen, vi hittade inte direkt, men tog oss
fram genom att fråga personer. hahah, vi drev med
alla att vi kom från rinkeby och typ tyckte det var ballt
att säga bre, hahah! i matchen mötte vi aspudden.
de får straff det första anfallet och sätter den.
1-0 till dom . i typ tjugonde minuten får jag bollen,
fintar en back och petar in den, stolpe in! 1-1
precis innan halvlek, komemr emelie typ fri, och blir
fälld och grovt stämplad på handen men det blir ingen
straff! då tar evve bollen och sjuter in den stenhårt i vänstra
krysset! 2-1 till oss, och det blev också slutresultatet.
imron ska vår klass typ hjälpa alex pappa att flytta
sitt jobb, sedan ska jag kanske träffa denise, och kanske
gå på stan med mamma, hare bra!
puss


dagens outfit


dagens outfit


klänningar!





den klänningen jag ska köpa! (ser finare ut på)

flicksen


ebba


evelina


erica

jag

jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0