Söndag

hejhej!
idag vaknade jag halv tio hemma hos klara.
vi gjorde oss i ordning, men glömde frukosten ;)
vi åkte hem till mig och hämtade pelles paket.
sedan åkte vi ut till kaknes för att fira pelles
3-årsdag. det var superkul och supermysigt
med alla småbarn ;) när kalaset var slut
åkte jag, klara, anna, pelle o kalle till
kampementsbadet (stavning?). vi solade
och badade och hade det superskönt!
fatta vad härligt väder det var idag! tänk
om det alltid kunde vara så här härligt!
i love summer! när jag kom hem gick jag
och familjen till ciao ciao för att fira morsdag!
GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG! YOU ARE THE BEST!
men nu måste jag plugga till historiaprovet!
puss


hahah, jag och klara fixar fiskdamm


kung kalle

sommarkänskla



kaknäs

pelle blåser...

och blåser...

och blåser... hahah

pelle och hans tjej ebba



i love klänningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0