FÖRLÅT!

hejhej alla söta läsare!
förlåt att jag inte bloggade igår, men hade verkligen fullt upp!
men här kommer uppdateringen från igår.
det började med att jag gick upp kl 9. jag åt frukost och gjorde
i ordning mig, sen drog jag o världens bästa papi in till kista
centrum för att sedan åka upp i kista science tower för att
hjälpa alex pappa att flytta sitt jobb 3 våningarupp. vi åkte
nordens snabbaste hiss och hade det ganska skoj.
efter det skulle jag egentligen träffat denise, men eftersom
hon inte varade på mina sms åkte jag och träffade klara.
först gick vi och klippte mig, det blev askort!! :(  sedan gick
vi och satte oss med varsin glass i humlan och mös. på
kvällen gick vi till ruddammmen och åt midda och picknickade
med evelina, erica och ebba. vi grillade marshmallows och
hade det suuupermysigt! haahaha vi körde bubblan med
straff, jag och klara förlorade ingen gång men de andra fick
straff. hahah evelina var t.e.x tvungen att ringa på jonte och fråga
hans mamma om en binda! hahah! klaras pappa åkte och
hämtade oss klockan tio och vi gick hem och såg på bröllopsduellen!
vi sov på klaras balkong!!! det var ashärligt och jättemysigt!
hare bra, puss


dagens outfit


flicksen

kista science tower (stavning?)

love ya guys




jag&alexandra

jag&evve

alexandra skrattanfall, like usually(?)

bästavän


picknick i ruddammen





bara älskar den här bilden!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0