28maj

hejhej, idag har skolan varit flumm (som vanligt)
och våran fröken langa dampet! :) efter skolan
gick jag och alexandra till wesc utförsäljning.
jag köpte 2 t-shirtar och en tjoktröja. sen vaer
alexandra tvungen att åka till sin träning så då
åkte jag till karlaplansfontänen och träffade
klara och hennes småsyskon :) vi gick hem till
klara och såg på teletubbies ;) sen åkte jag hem
för att hinna äta ngt innan jag och världens bästa
mami skulle åka på boomerangs och peaks
utförsäljning :) jag hittade inget fint där, men mami
köpte en klänning och en tjpocktröja från boomerang:)
sen skulle ´jag egentligen sovit hos klara men det gick
för hennes föräldrar...  och imorn har vi studiedag!
ska typ gå och klippa mig och sedan träffa typ sebbe,
alex o danne :)
puss


dagens outfit


dagens outfit


vanessa, alexandra, jag under mitt nya paraply innan gympan :)

alexandra

haha. lite oförberedd?

mästerfotograf eller vad?





jag älskar dig syster!




världens sötaste!


t-shirt från wesc


t-shirt från wesc


tjocktröjan från wesc ( den e egentligen knallrosa )


under my umbrella, ella, ellla



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade tröjorna och tjocktröjan ? (:

2009-05-29 @ 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0