25maj

hejhej allihopa!
har precis kommit ut från en efterlängtad dusch,
känner mig ren som en ren med min nya body lotion,
hahaha, dålig humor (?)
idag var det en ganska rolig dag i skolan , förutom
lektionerna förstås, men de är ju alltid tråkiga !
efter skolan gick jag hem och käka, sen träffade
jag klara så gick vi och käka på kebab kitchen.
sen gick vi till ÖIP för att spela semifinal i ersans pokal
mot bollstanäs, så var matchen inställd pga
något maraton på lördag! förjävligt... :) men sen som
tur var, har vi ju världens bästa tränare som fixar så att
vi kan träna på djurgårds träningsanläggning på kaknes...
dagen räddad! :D idag kom också våran nya målvakt och
tränade med oss för första gången for real! hon e asgrymm!
lillla värtan e på g! dagen blev bara bättre o bättre  .. :)
faaaan, idag är det ju inget ballar av stål... det är det
bästa program som finns ju! och jag måste bara berätta världens coolaste
sak! kaninkokerskans barn går i sexårs på våran skola!!!
och jag har kramat honom och träffat henne!! är det inte
bara för coolt?! förlåt att jag inte har lagt upp några bilder  från
idag, men imorn kommer resten av lund bilderna! :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0