Vanessa<3

Vanessa, jag vet inte var jag ska börja. Jag har känt dig så länge jag kan minnas, ja, ända sen jag stod på benen! Vi har gått på samma dagisavdelning/klass hela mitt liv. Att inte gå i samma klass som dig känns overkligt! Alla minnen med dig är oförglömliga, som när vi skulle hem till mig och vi var på värst flumm humöret och båda var as kissnödiga! haha, du kom först till den stora toaletten och jag kom efter och skrek: jag måste kiiisssa!!!! du ba: gå på den andra toan!! men jag vågade inte det haha, så jag kissade på mig! och jag hade ljusblåa jeans som vart helt mörkblåa ! haha och vi bara skrattade ännu mer! och på dagis när killarna inte lät tjejerna vara med förutom vi två för vi var snyggast och vi var typ prinsessor och var överlyckliga haha! och självklart alla minnen från gothia och mkt mer! jag har garvat och gråtit mest med dig! våran vänskap har betytt extra mkt för mig eftersom jag har känt dig som längst. du känner mig nog allra bäst. alltid när jag har behövt nån har du funnits där. jag kommer alltid finnas här för dig! jag älskar dig vanessa emen johansson! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0