Hemma från en härlig¨båttur

Nu har jag kommit hem från en suuuperhärlig dag med familjen!
vi var ute med vårbåt. först åkte vi till ett ställe där det var lä, så vi
kunde käka våran hemlagade pastasallad :D jag och calle satt i
fören och typ sjöng/skrek allt vad vi hade. haha .. asso det var så
hiiimla fint väder, inte ett moln på himlen! vi typ solade häcken av
oss och hadedet supermysigt! när vi hade legat dären stund åkte
vi vidare för att se lite av "ocean rey" (stavning?) och äta bullar =)
hah, det var i alla fall ganska ballt. sedan kom vi hem vid fem.
kan det bli bättre? hell no! =)
men nu e det tacotajm och ikväll ska jag spela pingis och umgås
med familjen. så det blir nog inget mer bloggande ikväll. ha en
superhärligkväll så hörs vi imorn.! Lots of love

bilderna från idag får ni imorn eftersom jag glömde min överladdare
hemma, såklart... men här får ni i alla fall några härligabilder från
när jag och flicksen var på kampe.


klara


klara, jag


manda


nike


klara, jag


flicksen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0