2 juni

hejhej alla söta bloggläsare!
idag när jag och klara satt och kollade på massa olika bloggar
ringer plötsligt våran tränare och bah: vart e ni??  då hade det
varit samling för 10min sen! och vi satt där i vanliga kläder och
utan mat i magen! så vi drog på pss en tröja och shorts och sprang
allt vad vi kunde till tunnelbanan, där fick vi vänta på tåget i
oturligt nog hela sex minuter! hahaha vi slog typ rekord i att
komma till ip från klara! hahah! i matchen mötte vi i alla fall
IK Bromma och vann med 3-1. och imorn e det klassresa som
gäller! det kommer bli skitskoj! det jobbiga e att jag inte hittar min nya
bikini som jag tänkte ta med och jag får inte låna en likadan av
klara för att hon kanske ska bada imorn(?) hahaha undrar hur mkt
hon kommer bada imorn när det e 10 grader varmt kallt och spöregn?
hahah, lots of love



VI ÄR BÄST! älskar er brudar!

Kommentarer
Postat av: klara

Sorry hanni, men jag och manda ska faktist bada...haha :D

2009-06-03 @ 10:03:53
URL: http://klaraberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0