.

idag har jag typ inte gjort nånting, eftersom ingen kunde/ville träffas. jag satt typ framför tvn ända tills mamma kom hem vid tre tiden med självklart massvis med klädespåsar, haha! men hon hade i alla falll fått en rabatts kupong på typ newhouse så då var det bara att klä på sig. men det var i alla fall skönt med lite luft. men nu måste jag verkligen packa! vi ska typ åka till landet om några minuter och jag får panik för jag får inte plats med alla mina kläder! aaaaaaah !
men ni får ha en bra midsommar så hörs vi! jafg kommer i alla fall ta med mig datan till landet så jag kommer försöka blogga så mkt som möjligt!
Lots of love, your hanna


försöker ladda inför sommaren , haha!


Kommentarer
Postat av: ellajohansen

har frågestund i min blogg nu och fråga något så blir jag rikrigt glad! :)

pusspuss pådej!

2009-06-19 @ 10:17:56
URL: http://ellajohansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0