Skolavslutning!

hej alla glada! har precis kommit hem från ip där jag träffade nora, evelina, ebba , gustav och ivar :)
idag fick vi äntligen sommarlov! haha jag och vanessa var ju som sagt fanbärare och det gick ju sådär haha,
jag tappade flaggan två gånger eller okej, andra gången var med mening :)
efter skolan tänkte ju typ hela klassen gå till kampe, men eftersom det var typ spöregn sket vi i det, så
istället gick jag, evve, erica och ebba till espresso house eller expresso house som alltid evelina säger
haha, och åt oss feta :) sen gick vi och hyrde film ; tretton. den var asbra men hade ett ganska dåligt slut tkr jag.
efter det var det fotboll igen, woohoo! det hade slutat regna och blivit lite lite sol. efter träningen stannade
som sagt jag, ebba , evve, nora , gustav och ivar kvar och körde luite fotboll och umgicks som jag ska
försöka lära mig att göra :D
jag kommer inte blogga så jättemkt nu på sommaren eftersom man typ hela tiden e ute, men ska försöka varje
kväll i alla fall. men ni får ha en jättebra sommar så hörs vi!
Lots of love,


jag och nessa som fanbärare ;)


erica, jag & evve i våra fina avslutningklänningar!


flicksen, i love u girls!


gråtande flickor, jag kmr alltid älska dig nessa<3


och dig med alexandra!


skolavslutningsfin












haha, ni e bäst brudar!


hha nora med sin megastora rem! haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0