Rubrik?

hemma från en härlig dag på kampe med amanda, mina, nike, klara o tove ,  vi var typ på kampe hela dagen och hade det mys. vi spelade kort, och solade och badade ofc. livet leker med er brudar!
bilder kommer i nästa inlägg.

förlåt för en dålig uppadatering, men eftersom det e sommarlov kommer jag inte blogga så mkt , men jag kommer i alla fall försöka lägga upp bilder varje dag, när min överladdare funkar. men här kommer en liten kort sammanfattnig om veckan :D
måndag:
jag och klara gick på stan eftersom vädret var sådär. kom hem med tre gina tricot påsar och lägger upp bilder på vad jag köpte imorn förhoppningsvis. på kvällen spelade jag och några till med värtans killar. vi mötte djurgårns 95:or och vann med 5-3 :D
tisdag: så fort jag vaknade gick jag hem till klara. först kom ludde, och vi spelade kort , hahah! sen kom william och cj, men de tröttnade på oss och ville spela fotboll haha, så de gick ganska fort. vädret blev ju lite bättre så jag försökte sola lite på klaraas härliga balkong, men det var ju inte så enkelt eftersom det var två andra där, som ja, ni som känner dom fattar nog vad jag menar...
onsdag: jag vaknade hemma hos klara. vi drog till kampe där vi träffade manda, nike, ,mina och tove. vi solade , badade , spelade kort och lyssndae på myuusik typ hela dagen. idag kom också mamma hem från italien! bilder kommer imorn.

puss, kram er hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0