Robinsson 2009

hejsan hoppsan, har precis kollat på reprisen på robinsson-finalen.
jag tkr det e skit dåligt att inte jarmo vann han var lätt den bästa
överlevaren! men det dåligaste e ju att ellenor vann hon var ju den
som sist skulle vinna tkr jag! dessutom tkr jag att finalen skulle
varit en tävling och inte en röstning för liksom det var kanske
fler som hade blivit kompis med ellenor, men jarmo skulle
ju vinna tävlingen! jag menar varför måste man ha bra balans
för att bli en bra överlevare? såhär tkr jag slutresultatet skulle
blivit:

1.Jarmo - bästa överlevaren
2.Anna - sötast & snällast
3.Ellenor - inga kommentarer
4.Nina - gillade inte nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0