Klassresan!

hejhej sötnosar!
föråt att jag inte uppdaterade något igår men jag hade det bäst på hellasgården.hahaha
klassresan var skitkul! första dagen så åkte vi på en äventyrsbana. det var så j''''läskigt,
jag har aldrig varit med om nåt värre! hahaha, jag fick typ panik och börjadestorb öla mitt
i banan,hahah, fan vad jag e känslig! ledaren fick liksom komma och jhälpa mig :P
seedan när jag hade gått klart den och faktiskt konstigt nog klarat hela banan började jag
gråta ännu en gång av lyckotårar för att jag hade klarat hela banan och fortfarande var vid
liv :)  ( jag e väldigt höjdrädd förtstår ni ) hahha, jag e patetisk jag vet... efter det hade vi match,
 så några av tjejerna, inkl. jag var tvugna att åka ifrån klassresan ända ut till upplands väsby!
där mötte vi i alla fallbollstanäs i semifinal i ersans och vann med 3-0! så nu e vi i final tredje
året i rad, och där möter vi bp, som vi ska vinna över! då har vi vunnit 3 år i rad så vi bara måste!
sen efter det åkte vi tbx till hellasgården. där tog vi ett iiiskalltdopp ! sen kom kvällen...
jag vill bara säga till alla som var med på klassresan att jag hade det skitskoj, och jag
älskar er enormt!
haha nu siter jag här hemma och e aströt... ska typ gå och sova snart. ikväll skulle det
egentligen vart träning, men jag mår så himla dåligt och har tappat rösten helt o hållet
så det går nog inte... :(  men ni får ha det så bra, lots of love


alexandra




















alex, sebbe

calle

jag, danne

vanessa. ludde. sebbe

marre, alexandra, danne



calle, nora






jonte haha




väl medveten om hur jag ser ut men den bjuder jag på

ser ut som ett miffo, menmen









dötrötta på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0