Godmorgon!

hahah, jag är världens vimspelle!
jag vaknar kl 9 imorse och frågar
luddeoch klara om de har vaknat.
eftersom ingen svarar antar jag att
de sover, så jag bestämmer mig för
att sätta i en tvätt för att göra mamma
glad. sen när jag har satt i tvätten
upptäcker jag att jag satt på tvätten
utan tvättmedel! åååååh,. ! aja, livet
är som det ärtänker jag och så ska
käka frukost. eftersom jag äter mackor
i ugnen var jag tvungen att sätta på
ugnen och vänta ännu lite längre på att
den ska bli klar. då bestämmer jag mig
för att gå och bädda (eftersom det tar
ett tag förmig. ) sen när jag har bäddat
klart kommer jag tillbaka och upptäcker
att jag bara trycktepå "på-knappen" och
valde vad inte man ville ha! så då var ugnen
ibnte på ! så satte jag på ugnen och går och
stoppar in min tvätt som mammavikt åt mig.
när jag kommer tillbaka upptäcker jag en
ännu värre sak: jag har satt på fel värme!!!
snacka om vimspelle! nån som kan slå det här?
haha, men idag ska jag i alla fall träffa ludde
och klara, vet inte riktigtvad vi skagöra, men
vi hittar säkert på nåt kul.
lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0