Godmorgon!

Godmrogon bloggen, har precis kommit ut från en riktigt häärlig dusch!
det blev bara ett problem..... jag hade tagit slut på mitt balsam så jag
kollade io skåpet om vi hade något balsm, då ser jag en flaska som
det står "tvättbalsam för alla små barn" på . yeeeees, tänker jag. sen
när jag kommit ut ur duschen och ska stoppa in balsamet läser jag på
baksidan eftersom mitt hår känns lite konstigt och då står det
ACO BARN tvättbalsam är ett milt och skonsamt hudrengöringsmedel,
t.ex. vid blöjbyten!!! Användningsområden: Spädbarnsvård.
OMG! jag har "balsamerat" mitt hår med spädbarnstvål för rumpan!
hahahah, hur lyckas jag hela tiden?

När jag kommer in i vardagsrummet upptäcker jag nåt ännu värre ...
jag hör nån som snarkar, och mamma o pappa e på jobbet, och calle
och hans kompisar sover i friggan... vem faaan kan det vara? :O
hahaha men när jag försiktigt smyger mig in i vardagsrummet för att
se vem det e så ser jag att det e calle och hans kompisar som ligger
och snarkar! de hade dygnat , sen typ blivit skittrötta så de var tvugna att
hitta på nåt för att de inte skulle somna så de gick ner och fiska mitt i natten,
hahaha. jag kunde bara inte hålla mig för skratt och ta några bilder, haha!

och snart kommer erica och evelina till mitt land, eller de ska komma med
bussen om 5min, och sen blir det pannkakor till frukost, så nu måste jag dra =)
Lots of love


calle, och hans kompisar... hahahah!


"balsamet" *CHECKA TEXTEN: FÖR ALLA SMÅ BARN* haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0