Frågor!

1. Hur gammal är du om 5 år? 18, och myndig! :D
2. Vem var den sista du träffade? klara
3. Hur lång är du? 150cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Therteen
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur lät dit sista sms? "Jag visste inte att det regnade så jag springer bara upp och hämtar ett paraply e där om 2min :) <3 "  är det så det ska låta första sommarlovsdagen?? haha
7. Vad är dagens planer? eriksdalsbadet med klara
8. När såg du din mamma senast? igår kväll, när hon skulle sova :)
9. Vilken ögonfärg har du? typ grön/blå
10. När vaknade du idag? tio
11. Har du nån gång hittat en katt?  en övergiven katt så nej
12. Vilken är din favoritplats? fotbollsplan!
13. Vart tror du att du befinner dig om 10 år? USA
14. Har du stationär eller bärbar? bärbar
15. Hur många kuddar har du i sängen? 2 när jag sover...
16. Hur många landskap har du bott i? 1
17. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!
18. Är du social? självklart ;)
19. Vilken är din favoritglass? har många
20. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? shoppa, åka utomlands och skänka lite
21. Tycker du om kinamat? har aldrig smakat 
22. Tycker du om kaffe? usch, blä nej
23. Vad dricker du till frukost? oboy
24. Känner du någon som fyller år samma dag som dig? aa ganska många faktiskt , haha
25. Kan du andra språk än svenska? om man kan säga att jag kan engelska så ja
26. Har du någonsin åkt ambulans? ja, när alexandra åt fisk
27. Föredrar du havet eller poolen? hmm, havet tror jag
28. Vad är det senaste du stoppade i munnen? en bulle
29. Kan du byta olja på bilen? haha nej värkligen inte
30. Läset du dagstidningen? nej
31. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0