FAAAAN! jag kan inte ladda över bilder från mobilen!

hejsan hoppsan, rubriken säger ju det
mesta, så ni kan tyvärr inte få några
bilder från idag, ,men de kommer imorn
så håll ut! :D
dagen började med att klara kom hit.
vi såg på filmen tretton/thirteen och
hade det mys. när vi sett klart filmen
fick vi typ ångest över att vi inte hade
något att göra , eftersom det är sommarlov!
men hur mkt finns det att göra i mulet
väder och 10 grader kallt? vi bestämde
oss i alla fall för att gå på stan. jag kom
hem med tre gina tricot påsar ;) (ni får
bilder senare på vad jag köpte) när vi sen
kom hem åt vi världens goaste makaroner
och upptäcker självklart att det bara e
20 minuter kvar till match samling! *suck*
vi vann i alla fall matchen med 5-3 ! goooo
värtan p96 , hahah! och på lördag den 28:de
ska jag och några till spela en turnering med
 dom och till slut blir vi väl ordinarie!haha
nu ska jag ta en superhärlig dusch och sedan
mysa i nya soffan med pappa! puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0