Alexandra<3

Alexandra, jag kommer sakna dig så otroligt mkt i sjuan. liksom det har alltid varit alexandra&hanna, hanna&alexandra no matter what! jag kommer ihåg när du började i vår klass helt klädd i rosa (ofc?) . sen dess har mitt liv bara gått uppåt! i fyran när jag typ var lite utanför, hahah . så fanns du där för mig . du fick mig att orka gå upp på morgnarna. jag kommer ihåg när jag kom till skolan helt söndergråtandes och du kom fram till mig och sa: vad e det som har hänt? och jag ville inte berätta, men du tvingade mig att ta hjälp av någon lärare. det e så bästavänner gör.
Vem e det nu jag ska hänga med på rasterna?
Vem e det nu jag inte kommer kunna sluta garva med?
Vem e det nu jag ska sitta och snacka skit med när man har tråkigt?
Var kommer hanna<3alexandra ta vägen?
Saken e den att jag knappt, knappt kommer klara mig utan dig i sjuan. liksom vissa dagar kommer jag säkert inte orka gå till skolan bara för att inte ditt skratt finns där. du gör en del av mig och min dag perfekt!jag kommer sakna dig mer än någon annan kommer att göra. du är min bästavän. jag älskar dig alexandra zaitseva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0