AIK-Värtan

Alltgick åt helvete. Baraföratt den där förbannadedomaren inte kunde komma. Vi väntadetyp 20min på honom men han kom aldrig. Till slutbestämdesig derastränare/lagledare för att vara domare. Man tror ju atthan kommer döma rättvist ellersnarare åt vårthåll för att ingen skulle misstänka honom för att döma åt sitt lag. Men nejnej, han dömer heltåtAIK liksom inte lite heller utan överdrivetmkt! de får frisparkaroavbrutet så fortde trillar eller säger heeey domarn! blås!! han ba: jaha okej, och blåser! han lyssnade bara på AIK:spublik och AIK tjejerna! det var liksom skrattretande! och vi hade en linjedomare (vendelas pappa) och han pekade hela tiden men domaren barasket i honom så i halvlek gick micke upp och satte sig på läktaren för ahn pallade inte bara stå och peka utan att göranån betydelse.men nu kommervi till den värsta delen. domaren hade gått på övertid och när det vsr ca2 minuterövertid så blåser han när jag får en stenhårdboll i huveoch säger att jag gjorde hands! allaba: vaaaaa? vadhåller du på med? liksom vafaaaan? och så får de straff och sätter den! hur faan kan man ha mage till att göra någotsådant??? precisnär vi gjortr avspark så blåser han för att matchen e slut. han gav ju dom vinsten , de e så jävla patetiskt! jag vet att manalltidbrukar säga närman förlorar typ: de skulle verkligen inte vara straff och domarn sög och var på derassida men asso ni dfår tro vad ni vill men jag har aldrigvarit med om nåttvärre!! alla grät, till och med föräldrar och folke var så förbannadatt han skulle kunna koka över! men life is life you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0