...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: haha nej! 
Titta på dig själv i spegeln: ja, välldigt ofta!
Gnälla: ibland
Skrika: alltid haha
Sova: sova är det bästa som finns på morgonen
Ha ångest: kan väl hända
Skada dig själv med flit: nej aldrig!
Ta mediciner du inte borde ta: vem gör det ? :O
Vilja dö: nej, absolut inte
Drömma mardrömmar: händer ibland
Drömma sexdrömmar: haha, ibland kanske :P
Ta droger: nej absolut inte
Försöka vara annorlunda: nej, är bara mig själv
Klä dig i svart: inte på sommaren!
Gå till kyrkan: haha nej
Gå i skolan: när man måste så... e typ där mer än hälften av mitt liv känns det som.
Röka: nej! SUPERTÖNTIGT!
Ljuga: kan hända
Hata folk: det finns alltid falska människor man kan hata, haha
Lita på folk: oftast

VEM:
Saknar du: de flesta
Vill du döda: ingen, haha
Rörde dig sist: calle =)
Vill du slå: CAAAAALLLE!
Kysste dig sist: mamma :D
Vill du kittla: ingen just nu
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: mamma
Vill du vara som: har typ ingen förebild förutom christiano ronaldo, haha
Irriterade dig sist: calle ofc?
Vill du bli galet full med:p: någon ännu fullare haha
Fick du sms från senast: mamma
Ringde dig senast: mamma
Är vackrast på jorden: jag?

HAR DU:
För många vänner: nej, man kan aldrig ha för många!
Förföljelsemani: som betyder? :P 
Tvångstankar: haha om jag har
Någon annan psykisk sjukdom: haha nej
Någon fysisk sjukdom: haha nej
Någon skada: har man alltid som fotbollsspelare haha
Färgat håret: haha nej aldrig, e faktiskt nöjd med min hårfärg (a)
Brutit några ben: ja då
Några piercings: japp
Egen dator: jupp
Bra självförtroende: alla påpekar det, haha. för bra
Kysst någon: det har väl alla?
Tagit nakenbilder: haha nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: jupp
Bjudit ut någon: haha nej
Varit kär: massvis med gånger !
Dumpat någon: haha aa, e typ det hemskaste som finns!
Lämnat landet: ja (?)
Tuttat eld på nått: brasan :P


HUR:
Går du:
normalt tror jag, fast alla säger att jag vickar väldigt mkt på rumpan, haha!
Svarar du i telefonen: hallå det e hanna,
Fördriver du tiden: behöver inte göra, har alltid saker för mig
Mycket pengar har du: im rich
Tjänar du pengar: nej, ber bara mamma och pappa om det, haha
Ofta diskar du: aldrig typ, stoppar bara ibland in i diskmaskinen
Ofta städar du: typ aldrig, skulle verkligen behöva!
Många stör du dig på: vet inte, gansak många faktiskt , haha
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: ofc! fotbollsproffs, haha cecilia (min förra lärare) sa alltid att jag skulle bli riktigt framgångsrik om det inte hände så skulle det vara riktigt konstigt, haha! (a)
På gud: aa otroligt mkt, haha
På rymdvarelser: ja lite
Att folk tycker om dig: of course, haha
På ett liv efter detta: aa faktiskt :)
Att fiskar kan tänka: haha aa
Att du kommer leva länge: haha aa, så mycket som jag skrattar

ÖVRIGT:
Har du pojkvän/flickvän?
nej
Är du kär? nej
Hur tidigt stiger du upp? ungeför 10-11
Vem/vilka vet mest om dig? klara
Gillar du att slåss? haha nej
Vad ska du göra i kväll? kvällsdoppa ofc!
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? överallt typ
Är du bra på att måla? nej suger haha
Vem kramade du senast? ¨mamma
Vad längtar du till? gothia!
Vad heter dina husdjur? har inga
Har du körkort? nej
Favoritgodis? allt typ
Morgon- eller nattmänniska? nattmännsika
Sparare eller slösare? Slösare som bara den
Har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet
Bio eller promenad? bio, hatar verkligen att gå typ det värsta som finns!
Är du kittlig? vågar du testa?
Rädd för insekter? som fan
Anser du att du är stark? tvärtemot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0