inlägget från igår

jag vaknade hemma hos klara lite efter elva.
nike kom efter ett tag. vi såg på lost och klockan
blev snabbt tre. pappa hämtade mig utanför klara
och vi hämtade upp calle och drog sedan till
en kille som gör superbra inlägg för 1500kr
till foteneftersom jag har problerm med hälarna.
 jag fick ställa mig på en typ en grejsimojs och
så gjöt ( stavning?) han min fot. haha det var
asroligt jag höll typ på att börja garva på mig!
sen när han skulle kolla på min fotbollsko så
sa han att jag borde ta ett par andra skor eftersom
jag höll på att växa ut mina, så snäll som min
pappa är åkte vi in till fältan och köpte ett par nya!
kanske inte världens snyggaste men skitsköna!
så nu har jag faktiskt 11par grässkor, 2par grusskor
och 2par inomhusskor, slå det om ni kan!! mohahah, det gör ni aldrig!
mina nya skor, taack pappa för inläggen och skorna! puss på dig!

Kommentarer
Postat av: noraaaaaaaaaaaaaaaa

shoesen är ju damskor...sjööna?

2009-07-04 @ 23:54:04
Postat av: hanna

haha aa skitskööna

2009-07-23 @ 23:17:34
URL: http://hjedvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0