dagen

dagen började med att calle kom och väckte mig tjugo i elva (!)
jag blev asförbannad, haha, men kom i alla fall upp efter ett tag.
vädret var ju ganska fint men kunde varit bättre. så jag , calle och
faster gick och spelade tennis ett atg och sedan gick vi och badade.
när vädret hade blivit lite sämre och det började åska gick vi upp igen
och precis när vi kom fram till tomten började det regna. snacka om
tajming ;)
vi satt i alla fall ute och åt lunch i spöregnet. (fast under tak)
riktigt mysigt faktiskt! sen när det hade slutat regna tänkte vi åka och
spela lite minigolf. men precis när vi kom fram så började det spöregna
igen så det gick inte. lite sämre tajming, haha. sen såklart när vi kommer
hem så slutar det regna. typiskt... till middag fick vi i alla fall fasters
kycklinggryta, min favvorätt! och till efterrätt jordgubbar med glass. nu
sitter vi här och spelar kort och calle har precis kommit hem med två
stora aborrar som stinker i hela huset, euuu ! haha
lots of love


tennisklädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0