gothia

jag kom att tänka på att jag inte har berättat hur det gick för oss i gothia, så här kommer det :


gothia blev verkligen lyckat i år! både i fotbollen och kvällarna! vi kom trea i hela gothia, vilket är helt grymt!
jag borde egentligen vara helt överlycklig, vilket jag också är , men asso det störande var att vi åkte ut mot
de som vann och de vann ju inte direkt överlägset..  asså vi var verkligen sjukt mkt bätttre, bollen var på deras
halvplan 80% av matchen , men deras målvakt var verkligen grym! hon tog varenda boll , även fast dom kom
långt ner i kanterna . när det var runt 7min kvar skjuter de en långboll in i vårt straffområde, och vi blir jätte-
stressade och missar tre rensningar och deras kapten kommer helt fri med vår målvakt typ en meter ifrån och petar enkelt in den. 1-0 till dom. vi ligger på resten av matchen och jag är jätteastolt över att vi inte gav upp. men
tyvärr blev det inget mål då heller. matchen slutade som sagt 1-0 till dom och tårarna forsade ner från våra kinder.
i finalen vann lindö ( som vi åkte ut mot ). så det kändes ändå riktigt härligt när vi tänkte att vi lika gärna
kunde ha vunnit hela gothia cup 09 . vi snubblade liks
om på mållinjen. men ni ska veta tjejer, att jag är grymt stolt över våran insats och vi gjorde vårt bästa, vilket blev gryyymt bra!

dessutom vill jag säga att stort tack till klara och hon vet varför. det blev som vi hade hoppats.

de sista bilderna:

 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0